Podsumowanie pierwszej połowy 2021

To były intensywne miesiące w siedzibie GG League. W pamięci z pewnością pozostanie jeden projekt – 2 versus 2, ale poza nim działo się zdecydowanie więcej, o czym warto napisać.

Rok zaczęliśmy od sporej niespodzianki dla wszystkich fanów Counter-Strike’a.

x-kom Dell 2 versus 2 Showdown

Drugiego stycznia ogłosiliśmy x-kom Dell 2 versus 2 Showdown, który odbył się 30-31.01 w Warszawie i był pierwszym LAN-em w Polsce od czasu rozpoczęcia pandemii. Pula nagród wynosiła 50 000 złotych. Całość działa się w warszawskiej STR3FIE GR4CZA.

Udział w evencie brały takie osobowości jak Janusz „Snax” Pogorzelski, Jarosław „pasha” Jarząbkowski, Filip „NEO” Kubski, czy Wiktor „TaZ” Wojtas. Na naszym wydarzeniu pojawiła się cała śmietanka sceny. Więcej o projekcie możecie przeczytać w tym artykule.

Actina Charity Cup

W międzyczasie wraz z marką Actina zorganizowaliśmy charytatywny turniej, którego celem było odmienienie sytuacji życiowej dzieci z Domu Matki i Dziecka w Jasieńcu Iłżeckim Dolnym z filią w Starachowicach. W tym przedsięwzięciu wzięli udział: Honoris, Polska Liga Esportowa, Weszło Esport&eMinePro oraz nasza drużyna GG League.

Rozgrywki z CS:GO odbyły się 16 stycznia, a następnego dnia z CoD WARZONE. Ambasadorem wydarzenia był Filip „NEO” Kubski. Na transmisji pojawiły się takie osoby jak Marcin Gortat oraz Wojtek „Łozo” Łozowski.

Home Sweet Home – Snow Sweet Snow 1-3

Wraz z początkiem 2021 pozyskaliśmy wyłączną licencję transmisji rozgrywek Home Sweet Home w Polsce. Snow Sweet Snow 1-3 trwało od 18 stycznia do 7 kwietnia. Całość to 273 godziny streamingu, a maksymalna ilość widzów na naszym kanale Twitch wyniosła 7065 osoby.. Więcej o tym przedsięwzięciu możecie przeczytać w tym artykule.

Dodatkowo jako pierwsi w Polsce na naszym kanale Twitch udostępniliśmy dla widzów beta testy StreamCards.

Polska Liga Esportowa

Współpraca z PLE była jednym z naszych głównych tematów zeszłego półrocza. Jako GG League odpowiadaliśmy za administrację rozgrywek oraz transmisję dywizji profesjonalnej i VALORANT National Circuit. Transmisje odbywały się w GGL Studio, które mieści się w Poznaniu!

W PGE DYWIZJI MISTRZOWSKIEJ brało udział 8 drużyn, które rozegrały 7 kolejek fazy zasadniczej oraz 5 dni play-offów na zasadach drabinki podwójnej eliminacji. 28 maja, 4 najlepsze drużyny spotkały się na LANie w Warszawie (EPC). W puli nagród znalazło się 100 000 złotych i slot do międzynarodowego turnieju. Zwyciężyła ekipa ex-Illuminar Gaming.

LOTTO DYWIZJA PROFESJONALNA – O miejsce w szeregach Dywizji Mistrzowskiej walczyło 10 drużyn. Sezon rozpoczął się ciekawą rywalizacją, gdyż tylko na dwóch mapach pomiędzy Dr Pepper Team, a Tarczyński Protein Team mogliśmy oglądać aż 100 rund. Od przyszłego sezonu zmagania drużyny Tarczyński Protein Team będziemy mogli śledzić w wyższej dywizji. Gratulacje!

VALORANT NATIONS CIRCUIT – O tytuł pierwszego mistrza walczyło 8 drużyn, 4 europejskie oraz 4 krajowe. W finale zmierzyli się Illumiar Gaming Valorant z węgierskim HEET w formacie BO5. Rozegrane zostały 4 mapy, gdzie na trzech zdecydowaną dominację pokazali Węgrzy.

Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć cegiełkę do tak ważnego dla polskiej sceny projektu esportowego. Liczymy, że to nie koniec tej pięknej przygody!

Spring Sweet Spring 1-3

Rozgrywki rozpoczęły się 12 kwietnia i zakończyły się 30 czerwca. Niestety żadnej polskiej drużynie nie udało się wygrać i zakwalifikować do LAN SWEET LAN z pulą nagród $250,000 i eventem offline w Belgradzie.

W pierwszej edycji najlepiej zaprezentowało się x-kom AGO, które odpadło w pierwszej rundzie playoff, w drugiej Wisła Kraków, która dotarła do ćwierćfinału. Trzecia edycja dla Polski wyglądała najlepiej, gdyż drużyna Jastrzębi dotarła aż do półfinału, ale to byłoby na tyle. Oby nasi powalczyli w kolejnych sezonach, bo stawka nie jest mała!

FLASHPOINT 3

Przy okazji tego projektu połączyliśmy siły z FantasyExpo i przeprowadziliśmy rozgrywki trzeciej edycji Flashpoint, które rozpoczęły się 10, a zakończyły 30 maja. Wszyscy byli skupieni na Anonymo, które jako jedyne z Polski brało udział w turnieju. Dodatkowym polskim akcentem był Mateusz „mantuu” Wilczewski – reprezentant OG. Walka toczyła się o 50 000$ oraz punkty RMR, które dają możliwość awansu na Majora CS:GO.

Transmisje z wszystkich meczów można było śledzić na naszym kanale Twitch GoodGame_League, z wyjątkiem Anonymo, które transmitowane były na kanale Piotraizaka” Skowyrskiego.

Detektywi Rito Cup

6 maja ogłosiliśmy innowacyjny projekt „Od graczy dla graczy” w crowfundingowej inicjatywie, który powstał z okazji powrotu RITO ESPORT na YouTube. MODECOM Volcano, Kubota, Gaminate oraz KEYDROP.PL zostali sponsorami wydarzenia. Pieniądze w puli nagród fundowały osoby ze zrzutki, na której można było zakupić rzeczy od sponsorów. Były to między innymi: słuchawki, myszki, klawiatury, klapki, czapki, shakery czy zestawy GAMINATE. Na zrzutce uzyskaliśmy ponad 10 000 złotych. Rozgrywki odbyły się 29 i 30 maja. Więcej informacji.

Jak widać – było ciekawie!

Dziękujemy wszystkim sponsorom, z którymi mogliśmy przez ten czas współpracować – x-kom.pl, Skinbaron, Dell, Actina, MODECOM Volcano, Kubota, Gaminate i TOTALbet, które wspierają nasze transmisje i to dzięki nim nasi widzowie mogą codziennie oglądać wydarzenie międzynarodowe z polskim komentarzem.

Ogromne podziękowania również dla Polska Liga Esportowa, Fantasyexpo i Gameset!

Poniżej przedstawiamy infografikę ze statystykami naszych realizacji: