x-kom Dell 2 versus 2 Showdown

Przesyt internetowymi rozgrywkami CS:GO w czasie pandemii to coś, o czym mówiło grono osób w 2020 roku. Dzień w dzień po 10, czy nawet 20 spotkań, które nie różnią się od siebie znacząco. Poznańska firma Good Game League organizowała w lipcu internetowy event “jeden na jednego”, który odniósł sukces. Idąc za tą ideą stawiają kolejny krok. Uważają, że potrzebujemy na scenie turniejów, które nieco rozluźniają widzów, a zarazem graczy. Odejdą od standardowego formatu 5×5. Czas na pojedynki “dwóch na dwóch” z polskimi gwiazdami sceny Counter-Strike: Global Offensive, przy współpracy z markami x-kom oraz Dell, które zostały sponsorami tytularnymi tego wydarzenia.

Pierwszą parą, która ogłaszamy jest zestawienie x-kom AGO:

Turniej odbędzie się wyjątkowo stacjonarnie – w Warszawie, a dokładniej w strefie gracza x-kom.pl. Od początku pandemii nie mieliśmy wielu okazji do tego, aby ujrzeć zawodników rywalizujących twarzą w twarz. Stawka nie będzie mała. Pula nagród całego wydarzenia sięga 50.000zł (do podziału na osiem formacji). GG League do udziału zaprosiło 6 profesjonalnych par, natomiast dwa kolejne miejsca otrzymają drużyny z internetowych selekcji – 1 otwarte dla wszystkich oraz 1 dla kobiecej sceny na specjalne zaproszenia wręczone przez organizatorów, którzy jak widać stawiają na rozwój sceny, dając w ten sposób szansę pokazania do tej pory mniej znanym pseudonimom w grze.

x-kom Dell 2 versus 2 Showdown by GG League w praktyce 

System: każdy mecz bo3 w GSL;
Mapy podczas kwalifikacji i na głównym wydarzeniu: zostaną ogłoszone wkrótce na social mediach;
Liczba zawodników: 8 par, czyli 16 zawodników.

Organizatorzy nie próżnowali na puli nagród, która sięga aż 50.000zł.

  • 1. miejsce – 20.000zł
  • 2. miejsce – 10.000zł
  • 3. miejsce – 6.000zł
  • 4. miejsce – 4.000zł
  • 5/6. miejsce – 3.000zł
  • 7/8. miejsce – 2.000zł

Transmisja z tego wydarzenia odbędzie się na kanale Twitch – GoodGame_League. Organizatorzy gwarantują, że 30-31.01 będzie obfitował w wiele atrakcji na miejscu z zawodnikami, ekspertami i komentatorami całego turnieju, którzy zostaną ogłoszeni nadchodzących dniach. 

Oczywiście sama strefa gracza będzie dostępna tylko dla graczy i pracowników, którzy będą niezbędni do przeprowadzania całej inicjatywy. Rywalizacja odbędzie się we wszelkich standardach bezpieczeństwa i wymogów Ministerstwa Zdrowia.

Ten pomysł siedział mi w głowie już od bardzo dawna. Proponowałem go wielu firmom, ale bezskutecznie. Udało mi się namówić Mateusza w czasie pandemii na rywalizację jeden na jednego, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Doświadczenie płynące z tej niestandardowej formuły pozwala nam jeszcze lepiej przygotować 2v2 i mamy w zanadrzu ciekawe pomysły oraz zawodników, których jak tylko ogłosimy, to powinniście się sami złapać za głowę. Dodatkowo opcja powrotu na offline… to coś czego brakowało mi i z pewnością wielu osobom w 2020 roku. Cieszę się bardzo, że po milionach maili to właśnie x-kom.pl oraz Dell zostali naszymi tytularnymi sponsorami. Współpraca z takimi markami to czyta przyjemności i na pewno ich nie zawiedziemy.” – mówi Damian “DD Esport” Dąbrowski.

To będzie coś nowego na polskim rynku.

Gdy w marcu sytuacja pandemiczna stała się naszą rzeczywistością, a cykl GG League 2020 stanął pod ogromnym znakiem zapytania, od razu zabraliśmy się do pracy nad nowymi pomysłami. 2v2, podobniej jak 1v1 to tylko niektóre z nich. Nigdy nie chcieliśmy aby nasze projekty były ‘kolejnym turniejem’ i szukaliśmy własnej drogi na organizację wydarzeń. Niezmiernie cieszy mnie zaufanie, którym obdarzyły nas marki x-kom oraz Dell. Nie mogę się doczekać pojedynków na 2v2 Showdown, jestem pewny, że pary które zaprosiliśmy do udziału dostarczą nam mnóstwo emocji. Krótko mówiąc, będzie się działo!” – dodaje Mateusz Matysiak, CEO Good Game Sp. z o.o.

x-kom.pl:

Historia x-kom.pl rozpoczęła się w 2002 roku z chwilą otwarcia pierwszego salonu stacjonarnego. Od tej pory marka nieustannie zalicza rozwój, dzięki czemu stają się ekspertami w branży komputerowej. Łącza ze sobą empatię i technologię, co pozwala lepiej rozumieć potrzeby Klientów.

Obecnie w Polsce znajduje się 27 nowoczesnych salonów i można uznać x-kom jako najczęściej wybierany sklep internetowy w kraju. Wysoka jakość usług potwierdza pozytywne komentarze oraz liczne nagrody przyznawane przez konsumentów.

Dell:

Michael Dell założył firmę w 1984 r. w Austin w stanie Teksas. Głównym powodem była wyjątkowa koncepcja polegająca na bezpośredniej sprzedaży systemów komputerowych klientów w celu zapewniania im rozwiązań najlepiej zaspokajających potrzeb.

Obecnie firma Dell kontaktuje się z ponad 5,4 mln klientami dziennie – przez telefon, czy też za pośrednictwem witryny internetowej oraz przy użyciu mediów społecznościowych. Aż 96 000 członków zespołów na całym świecie pracuje nad rozwojem technologii dla klientów i użytkowników. Każdego dnia ponad 110 000 systemów dostarczanych jest do 180 krajów.

Pozostało tylko śledzić social media.

Facebook – https://www.facebook.com/GoodGameLeague
Twitter – https://twitter.com/GGLeaguePL
Instagram – https://www.instagram.com/ggleague_/

Kontakt dla mediów:

Mateusz Matysiak
mateusz@ggleague.pl
+48 600 892 476

Damian Dąbrowski
dd@ggleague.pl
+48 739 903 624