Co się u nas działo w 2022?

To było najintensywniejsze 12 miesięcy od początku istnienia GG League. Stworzyliśmy wiele autorskich wydarzeń, jednak przede wszystkim byliśmy obecni podczas wielu innych projektów związanych z gamingiem i esportem!

Rok rozpoczęliśmy od podjęcia współpracy z Esportal.

Esportal jest to platforma internetowa służąca do organizowania i rozgrywania turniejów w CS:GO. Może ona być używana przez zawodników, drużyny i organizatorów do rejestrowania się i uczestnictwa w różnych wydarzeniach esportowych. Oferuje on również funkcje takie jak transmisje na żywo, rankingi i statystyki graczy oraz inne narzędzia do zarządzania turniejami. W styczniu stanęliśmy przed wyzwaniem, jakim był powrót platformy na polski rynek.

Było to niełatwe zadanie, ponieważ musieliśmy opracować nowy wygląd szaty graficznej zarówno na stronie www, jak i w social mediach, za których prowadzenie byliśmy odpowiedzialni. Ponadto podczas naszej współpracy odpowiadaliśmy za pozyskiwanie partnerów, takich jak AGO, HONORIS, Izako Boars czy Warszawski Koks. Wszystkie dostępne aktywności takie jak turnieje, laddery czy też ligi np. Legends League były przygotowywane od A do Z przez naszą agencję.

Nasza praca przełożyła się na rejestracje ponad 17 000 nowych kont. Unikatowa ilość graczy wzrosła 3,5 krotnie, a liczba zakupionych kont premium wzrosła o 343%.

We współpracy z marką Rockstar Energy Drink zorganizowaliśmy kilka unikalnych projektów.

Bitwa Robali #1 & #2 by Rockstar Energy Drink

Pierwszym z nich była Bitwa Robali by Rockstar Energy Drink w grze WORMS W.M.D, która odbyła się 26 czerwca w warszawskim skyboxie The Collective. Walka toczyła się w formule online – osiem drużyn streamerów (3 na 3) stanęło do rywalizacji o 10.000 zł na przygotowanych przez nas autorskich mapach. W wydarzeniu wzięły udział między innymi tak znane w środowisku osobistości, jak Lukisteve, Vysotzky, Młodziutki, Pelcu, parisplatynov czy też Testree. Kilkugodzinne zmagania wyłoniły zwycięzców pierwszej edycji Bitwy Robali – Xayoo Industries.

Pod koniec wakacji – 20 sierpnia powróciliśmy do WORMS W.M.D organizując Bitwę Robali #2 by Rockstar Energy Drink! Po nie przegranej ani jednej mapie w pierwszej edycji ekipa Xayoo Industries powróciła, by bronić swojego tytułu mistrzowskiego. Poza nimi do rywalizacji przystąpiło jeszcze 7 formacji, a w każdej znów znalazły się po 3 osoby. Były to między innymi YFL (mrdzinold, Merghani, Bandura), JKB (Pelcu, Paris Platynov, Testree), SPOKO (Franio, Szymool, syzmek).

Druga edycja okazała się kolejnym sukcesem. Wszystkie transmisje w jednym momencie oglądało aż 26.000 fanów. Mimo rozpoczęcia finału z przewagą jednej mapy ekipa z Xayoo Industries musiała uznać wyższość JAKBY GAMING, przegrywając 1:2. Nowymi mistrzami Bitwy Robali zostali Pelcu, Paris Platynov oraz Testree zgarniając tym samym 5.000 zł!

ABYSS 2 VERSUS 2 powered by Rockstar Energy Drink

Nie zwalniając tempa, niespełna miesiąc później zorganizowaliśmy turniej w League of Legends – ABYSS 2 VERSUS 2 powered by Rockstar Energy Drink. Oprócz producenta energy drinków, sponsorami imprezy były marki – Da Grasso, G4M3R, Acer, x-kom, Diablo Chairs. Do walki o pulę nagród wynoszącą 30.000 zł stanęło 8 duetów ze świata Twitch’a, Youtube’a oraz samej sceny LoL’a, a event odbył się w niezwykle gościnnym dla nas Novotel Centrum Poznań.

Widzowie przed ekranami, jak i na żywo w poznańskim Novotelu mogli oglądać w akcji takie osobistości, jak Kikis, Overpow, Vysotzky, Lukisteve, Lewus. Był to dla nas szczególnie ważny event, ponieważ po covidowej przerwie mogliśmy ugościć kibiców – sala była wypełniona po brzegi. Po dwóch dniach starć ponownie chłopaki z Xayoo Industries nie dali przeciwnikom szans i to Lukisteve z Vysotzkym w duecie unieśli statuetki w geście zwycięstwa.

Stoisko Rockstar Energy Drink podczas Poznań Game Arena

Na początku października, wraz z Rockstar Energy Drink, Da Grasso oraz SHIF7 GAMING doładowaliśmy widzów wielką dawką esportu na Poznań Game Arena. Były to najmocniejsze 3 dni w tym roku dla każdego z nas. Przez ten czas Mikołaj “Silv4n” Sinacki i Adamcy prowadzili najlepsze stoisko podczas tegorocznych targów gamingowych. Działo się naprawdę wiele, nasi odwiedzający mieli możliwość zagrać w Bitwie Robali OPEN, ABYSS2V2 OPEN oraz Pokonaj Mistrzów ABYSS2V2.

Snax, Pevor, TOM223, Lewus, VVarion, Izak, Kasix, Remsua, Miszel, vstzky, LukiSteve, Nervarien, RandomBruce, młodziutki, Popo oraz Czekolad to tylko część osób, które umilały czas osobom, które wpadły na naszą scenę. Było epicko –  wystarczy spojrzeć na te zdjęcia.

Deluxe Ski Jump 2 powered by Rockstar Energy Drink

Działania w 2022 z Rockstar Energy Drink zakończyliśmy w iście nostalgiczny sposób. W sobotę 3 grudnia na 8 skoczniach w Deluxe Ski Jump 2 zmierzyło się 6 duetów. Event w stylu retoro odbył się się we współpracy z Media Direction OMD, Rockstar Energy Drink, x-kom, Dell, Windows oraz Game Pass.

W rolę skoczków wcielili się Wojciech Gola & Robert Pasut, Slayproxx & Lewus, LukiSteve & vstzky, Kinga Kujawska & Maciej “Morgen” Żuchowski, Izak & Franio, mrs_honey & Mailinh. Komentatorami eventu byli Igor Błachut, Radosław “mad1” Florkowski oraz Mikołaj “Silv4n” Sinacki.

W warszawskim Esports Performance Center towarzyszyło nam mnóstwo śmiechu i pozytywnych emocji. Najlepszym duetem okazał się Izak & Franio, którzy z dumą podnieśli swoje statuetki. W niedzielę 11 grudnia podczas kwalifikacji do Pucharu Świata w Titisee-Neustadt odbyła się emisja felietonu w TVN z naszego wydarzenia, którą poprowadził reprezentant Polski w skokach narciarskich Maciej Kot. Link do materiału znajduje się tutaj.

Doritos featuring Fall Guys

Zaraz po PGA, 29 października postanowiliśmy ponownie sprawdzić się w nowym tytule i sprostać nowym wyzwaniom. We współpracy z marką Doritos zorganizowaliśmyturniej w Fall Guys. Ponad 50 streamerów rywalizowało w trybie survival o 10.000 zł. Odbyło się 10 gier, a zwycięzca każdej z nich zdobywał po 1.000 zł.

Widzowie mogli śledzić transmisję takich osób jak LukiSteve, vstzky, mlodziutki, Miszel, Kasix, Rybson, Aki, Testree, Pelcu, Ortis, RandomBruce, remsua, Mrs_Honey czy też Popo. Chłopaki z Xayoo Industries po raz kolejny pokazali swoją siłę. LukiSteve & vstzky zwyciężyli 4 razy. Jedną rozgrywkę udało się zremisować Mokremu Sucharowi, który dołożył cegiełkę do sukcesu kolektywu Xayoo.

Kinguin Legends

W dniach 13-18 września miało miejsce wydarzenie, w którym wzięły udział legendy znane całemu środowisku Counter-Strike. Mowa tutaj o Kinguin Legends, czyli evencie, w którym sześć gwiazd CS’a powróciło do rywalizacji jak za starych dobrych czasów, aby dać niesamowite show wszystkim fanom. Walka toczyła się o niemałą kwotę, bo aż 50 000 € oraz tytuł pierwszego mistrza Kinguin Legends.

Kapitanami zespołów były takie osoby jak Filip “NEO” Kubski, Kenny “KENNYS” Schrub, Emil “HeatoN” Christensen, Mikail ”Maikelele” Bill, Ioann “Edward” Sukhariev oraz Jarosław “Pasha” Jarząbkowski. Każdy z nich miał za zadanie skompletować swoją drużynę spośród przyjaciół oraz znajomych. Jednak mieli jedno utrudnienie, średnia wieku w zespole nie mogła być niższa niż 26 lat. U Pashy w zespole zawitał Janusz „Snax” Pogorzelski, natomiast u boku Edwarda zawitała taka osobistość jak Oleksandr „s1mple” Kostyliev.

Nasz zespół był odpowiedzialny koordynację zawodników, realizację transmisji, administrację oraz kompleksową obsługę tego legendarnego wydarzenia.

SHIF7 LEAGUE & SCOU7

W tym roku jako GG League byliśmy również wsparciem dla takich projektów jak SCOU7 oraz SHIF7 LEAGUE.

SCOU7 to seria trzech turniejów 1vs1 w CS:GO, w których zwycięzcy kwalifikacji, które odbywały się na Esportal otrzymywały miejsce na turnieju LAN’owym. Tam mierzyli się na żywo między sobą, a finałowa dwójka otrzymywała nagrody pieniężne i rzeczowe.

SHIF7 LEAGUE z kolei to gamingowa liga, w której spotykają się w popularne osoby ze świata lifestyle’u, muzyki czy też sportu, aby rywalizować w przeróżnych tytułach. Odpowiadaliśmy za realizację transmisji oraz administrację rozgrywek (z wyłączeniem pierwszej edycji SHIF7 LEAGUE).

SPIKE X

Był to turnieju esportowy, podczas którego premierę miała akcja Respect MODE-ON, której celem jest zwiększanie świadomości graczy w temacie rywalizacji płci żeńskiej. Kampania społeczna miała za zadanie uświadamiać populację graczy, że dziewczyny są równie wartościowymi graczami jak mężczyźni. Zespoły, które dostały się z otwartych kwalifikacji do finału Spike X nie spodziewali się, z kim zagrają na wydarzeniu offline w Warszawie. Ugościł nas sklep x-kom w swojej znakomicie przygotowanej strefie gamingowej.

Produkcja map do CS:GO i nie tylko.

Nie samymi eventami GG League żyje. Jako agencja gamingowa zajmujemy się również produkcją map do CS:GO oraz w innych grach. W tym roku mieliśmy przyjemność stworzyć dedykowaną mapę do wydarzenia Kinguin Legends, na której wszyscy zawodnicy rozgrzewali się przed głównym wydarzeniem.

Postanowiliśmy stworzyć trzy rodzaje rywalizacji dla WK (Warszawski Koks), aby dopasować się do każdego. W „dżungli WK” możemy grać tylko i wyłącznie na bronie snajperskie oraz zmierzyć się w pojedynku na „noże” w oktagonie WK, który mieści się w ich siedzibie. Druga mapa to klimat plaży i rywalizacji na AK-47, M4A4 oraz M4A1-S. Ostatnia to petarda, ponieważ przenieśliśmy ich siłownię do świata Counter-Strike’a, a tam można zmierzyć się z przeciwnikiem na pistolety, czując się zarazem, jakby było się w prawdziwym życiu na treningu z Owcą.

Kolejną mapą, za którą odpowiadaliśmy była stworzona pod turniej Talenciaki Wingman Cup. Ogólnopolska kampania sieci Lidl – Szkoła Pełna Talentów. W ramach projektu zorganizowany został również turniej online w CS:GO w sklepie LIDL, o nazwie “Talenciaki Wingman Cup”, w którym wzięli udział profesjonalni gracze oraz gwiazdy środowiska gamingowego.

Metaverse PEPSI, czyli przestrzeń którą stworzyliśmy na potrzebę wystawy, która była zwieńczeniem konkursu Pepsi Content Creators, w którym twórcy mieli odpowiedzieć na pytanie jak rozumieją hasło „Follow Your Taste”. W metaversie stworzonym przez nas odwzorowaliśmy przestrzeń realnej wystawy prac konkursowych. Każda osoba mogła przeglądać i zwiedzać przestrzeń ze zwycięskimi pracami. Zwieńczeniem projektu był koncert TRIBBSa, w którym można było uczestniczyć w świecie rzeczywistym i wirtualnym.

Esports Talent Pro

W lutym oraz lipcu wspieraliśmy merytorycznie obozy esportowe połączone ze sportem tradycyjnym – Esports Talent Pro. Odpowiadaliśmy za całą gamingową część projektu, m.in. pozyskanie partnerów, trenerów oraz mentorów. Nasza pomoc pozwoliła uczestnikom obozów szlifować swoje umiejętności na sprzęcie od takich marek jak x-kom, Pro-Gamer by yumisu. Każdy obozowicz otrzymywał szczegółową analizę swoich kompetencji od ESPORTSLAB. Wszystko działo się pod czujnym okiem trenerów takich jak Mikołaj „Silv4n” Sinacki, Maciej „mYR” Żuk czy też Fryderyk „Veggie” Kozioł.

Słowem końca.

Poza tym byliśmy również obecni między innymi na takich wydarzeniach jak PLE Media Expert Cup, Forum Poznańskiego Sportu, JUDO VAR, AWF Turniej VR, Sejmowa Komisja Sportu, Przygoda z Nysą – Zgorzelec, Match Poker, Formula X – x-kom, Fifa x-kom x Kanał Sportowy, Speedway Novotel, CCC Game Days, Strefa Freeplay na meczu Lecha, Strefa Freeplay Atrium Promenada.

Podczas tych imprez byliśmy odpowiedzialni między innymi za realizację transmisji, administrację rozgrywek, czy aranżacje stref.

Działo się naprawdę wiele.

Tutaj chcielibyśmy podziękować wszystkim firmom oraz sponsorom, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować w tym roku – Media Direction OMDRockstar Energy Drink, x-komDellWindowsGame Pass, Doritos, Da Grasso, G4M3R, Acer, Diablo Chairs, RIOT, PEPSI, Warszawski Koks i Yumisu.