Aktywacje konsumenckie w gamingu – Into the Abyss oraz Doritos Tower

Gry komputerowe to coś więcej niż rozrywka – to ogromny rynek i zaangażowane społeczności. Gracze to wymagający odbiorcy, ale także lojalni partnerzy dla marek, które potrafią mówić ich językiem i oferować autentyczne doświadczenia. Właściwie zaprojektowane aktywacje mogą nie tylko budować świadomość marki, ale też tworzyć długotrwałe relacje. Warto pamiętać, że budowanie zaangażowania w grupie graczy …

Zorganizowaliśmy Into The Abyss – projekt łączący turnieje League of Legends dla społeczności i profesjonalistów!

Turniej Into The Abyss, w którym toczyła się walka o 50 000 złotych, przeszedł do historii. Gospodarzami wydarzenia były marki KitKat oraz Żabka. 30 listopada 2024 roku w warszawskim The Collective zmierzyło się 8 par, które składały się ze streamerów, influencerów, twórców internetowych oraz pro graczy. Ponadto miejsce miały jeszcze finały otwartych rozgrywek społeczności, do …

KitKat & Żabka łączą siły i tworzą Into the Abyss

Marki KitKat oraz Żabka łączą siły i we współpracy z naszą agencją powstaje wydarzenie dla fanów League of Legends, czyli Into the Abyss. Łączna pula nagród pieniężnych wynosi 5000 złotych. Najlepsi gracze mogą liczyć również na sprzęt gamingowy oraz występ na turnieju LAN-owym. Osiem rund kwalifikacyjnych – dwa formaty gry! Turniej składa się z ośmiu …

Podsumowanie ESPORT GRA 3 by DZIK

Trzecia edycja tworzonego przez nas wydarzenia ESPORT GRA dobiegła końca. W rozgrywkach wzięło udział ponad 60 uczestników, w tym internetowych twórców i ich przyjaciół. Event wygenerował ponad 1.000.000 wyświetleń treści na naszych kanałach social-media. Nowa formuła, nowe możliwości Organizując ESPORT GRA 3 by DZIK zdecydowaliśmy się na zmianę dyscypliny, a co za tym idzie, formuły …

ESPORT GRA 3 by DZIK

22 czerwca, w warszawskiej La Playa Music Bar, topowi polscy influencerzy ze świata lifestyle’u, fitnessu, gamingu, esportu i streamingu wezmą udział w turnieju siatkówki plażowej o nazwie ESPORT GRA 3 by DZIK.

Awantura o Bejmy – internetowy teleturniej przeprowadzony na Twitchu

Jako Good Game, przy współpracy z BanduraCartel, zorganizowaliśmy internetowy teleturniej “Awantura o Bejmy” inspirując się telewizyjnym klasykiem. Format podbił serca odbiorców, generując setki tysięcy wyświetleń. Na początku bieżącego roku, BanduraCartel, jeden z czołowych polskich YouTuberów i twórców internetowych, zwrócił się do nas z pomysłem stworzenia teleturnieju „Awantura o Bejmy”, inspirowanego “Awanturą o kasę”. Uważamy, że …

Rockstar Press Play

Zdecydowanie największym projektem realizowanym przez nas w 2023 roku był Rockstar PRESS PLAY. W zakresie naszych obowiązków był – dobór i koordynacja streamerów, kreacja identyfikacji wizualnej,  stworzenie mechaniki wydarzenia, komunikacja projektu oraz stworzenie dedykowanych map do gier Fortnite, CS2 i WORMS W.M.D. Założeniem kampanii było zrzeszenie streamerów z możliwie jak najbardziej zróżnicowaną społecznością oraz stworzenie …

Doritos Crunch Cancelation – Podsumowanie

Jednym z ostatnich projektów jakie zrealizowaliśmy w 2023 roku, była pomoc marce Doritos w realizacji kampanii Doritos Crunch Cancellation w Polsce. Wśród naszych obowiązków znalazły się kampania display, dobór i koordynacja działań influencerów oraz organizacją finałowych rozgrywek, w tym stworzenie dedykowanych map w grach Worms W.M.D. oraz Counter-Strike 2. Agencja Zenith, zwróciła się do nas …

Doritos Crunch Cancellation – pierwsze nachosy współpracujące z AI

Dortios, marka niepowtarzalnych nachosów uwielbianych przez graczy, wystartowała z kampanią Crunch Cancellation, która skupia się na wadze komunikacji między miłośnikami gier kompetetywnych. Jako agencja Good Game wspieramy prowadzenie akcji w Polsce, zajmując się kampanią display, doborem i koordynacją działań influencerów oraz organizacją finałowych rozgrywek. Zaprezentowane oprogramowanie Doritos Crunch Cancellation korzysta z autorskiej technologii Doritos Silent …

Wystartował projekt Rockstar Press Play! 

Dnia 3 listopada wystartowała akcja Rockstar Press Play, ogłoszona podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena. W trakcie weekendów, ambasadorzy będą ze sobą rywalizować w popularne esportowe tytuły, a ich widzowie mogą wygrać wartościowe nagrody. Podczas Poznań Game Arena 2023, agencja marketingowa Good Game przy współpracy z The Collective i marką Rockstar Energy Drink, ogłosiła projekt …