Doritos Crunch Cancellation – pierwsze nachosy współpracujące z AI

Dortios, marka niepowtarzalnych nachosów uwielbianych przez graczy, wystartowała z kampanią Crunch Cancellation, która skupia się na wadze komunikacji między miłośnikami gier kompetetywnych. Jako agencja Good Game wspieramy prowadzenie akcji w Polsce, zajmując się kampanią display, doborem i koordynacją działań influencerów oraz organizacją finałowych rozgrywek.

Zaprezentowane oprogramowanie Doritos Crunch Cancellation korzysta z autorskiej technologii Doritos Silent opracowanej za pomocą AI. Deweloperzy za pomocą 5000 różnych dźwięków “chrupania” stworzyli algorytm sztucznej inteligencji wyciszający niechciane odgłosy w trakcie komunikacji sieciowej. Pomysł powstał w wyniku badań wskazujących, że aż 85% graczy decyduje się na słone przekąski w trakcie swoich sesji gamingowych. 

Wraz z premierą oprogramowania Doritos Crunch Cancellation, marka wystartowała z globalna kampanią promocyjną, obejmującą również Polskę. W aktywację zaangażowani zostali topowi polscy influencerzy, którzy otrzymali unikatowe paczki z prezentami od Doritos i poruszyli temat “chrupania” ze swoimi widzami. Natomiast 26 listopada, wszyscy ambasadorzy wezmą udział w pokazowych rozgrywkach, podczas których zaprezentują działanie oprogramowania Doritos Crunch Cancellation. 

Jako agencja Good Game odpowiadamy za dobór i koordynację działań influencerów, funkcjonowanie kampanii display oraz administrację rozgrywek pokazowych. Na potrzeby tej kampanii i rywalizacji ambasadorów stworzyliśmy dedykowane mapy w grach Worms W.M.D. oraz Counter-Strike 2, brandowane marką Doritos oraz motywem Crunch Cancellation.

Ambasadorami akcji zostali – ParisPlatynov, Delord, Jacob, Nieuczesana, YoungMulti oraz Młodziutki. Łącznie dysponują milionami obserwujących na swoich social-mediach, zaś codziennie na ich transmisjach pojawia się dziesiątki tysięcy widzów. Wszyscy są graczami, lecz równie chętnie rozmawiają ze swoimi fanami, poruszając różne tematy. Dlatego dyskusja o potencjalnym problemie “chrupania” wypadła w ich przypadku bardzo naturalnie. 

Akcja w Polsce wsparta jest również kampanią display u innych internetowych twórców. Good Game koordynuje wyświetlanie reklamy oprogramowania na kanałach streamerów w postaci animacji oraz unikalnej wiadomości na czacie. Pojawia się ona systematycznie u następujących streamerów – Miszel, Bejott, Odi11, Młooda, Emidzemi, Slayproxx oraz Gabcia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *