Podczas targów Poznań Game Arena 2023 zajmowaliśmy się dwoma stoiskami – Rockstar Energy Drink oraz Doritos. Obydwie strefy zostały wyróżnione statuetką Acanthus Aureus, wręczaną najlepszym stoiskom na imprezie.
Statuetka Acanthus Aureus to wyróżnienie przyznawane wystawcom, którzy najlepiej rozumieją w jaki sposób nowoczesny expo marketing buduje wizerunek firmy i jej wartość biznesową.
Za projekt stoiska Rockstar Energy Drink odpowiedzialna była agencja The Collective, natomiast do naszych obowiązków należało koordynowanie aktywności, zaproszenie influencerów, komunikacja i obsługa strefy. Pozyskaliśmy również dodatkowych partnerów, w postaci x-kom, iiyama, SteelSeries oraz Yumisu.
W piątek, pierwszego dnia targów, na stoisku pojawił się duet Lewus oraz Nervarien, którzy przez cały dzień rozgrywali pojedynki z odwiedzającymi. Sobota minęła pod znakiem Counter-Strike – zorganizowany został pierwszy turniej w CS2 na dedykowanych mapach, z pulą nagród równą 6000 złotych. Ponadto Adam Josef znany jako ajthepolishamercian zawitał do nas ze swoją strefą fitness, na której sprawdzał tężyznę fizyczną odwiedzających. Towarzyszyła mu przy tym Klaudia xsheeya Kołodziejczyk. Liczba chętnych do wyciskania przeszła wszelkie nasze oczekiwania. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia.
W niedzielę na strefie pojawiły się największe internetowe gwiazdy w Polsce – Izak, Kasix, Remsua, Lewus, Navcia oraz Lukisteve, a ich obecność była częścią ogłoszenia nowego projektu Rockstar Press Play. Przez wszystkie trzy dni stoisko było wypełnione odwiedzającymi, na ręce których oddane zostało blisko 1000 koszulek brandowanych logotypem Rockstar oraz ponad 20.000 puszek napojów Rockstar Energy Drink.
W przypadku stoiska Doritos, pomagaliśmy przy tworzeniu koncepcji strefy na PGA 2023. W zakresie naszych obowiązków należała koordynacja influencerów, realizacja aktywności na stoisku, zatrudnienie prowadzących, stworzenie harmonogramu oraz pozyskanie dodatkowych partnerów w postaci SteelSeries, Yumisu, Actina oraz G2A.
W trakcie trzech dni odwiedzający mogli wziąć udział w wyzwaniu w grze EA Sports FC 24 z wicemistrzem świata Bartoszem Bejott’em Jakubowskim. Dodatkowo wszyscy mieli możliwość rywalizacji w grach tj. League of Legends, a także Counter-Strike 2. Ponadto fani Fortnite mogli spróbować swoich sił na dedykowanej mapie Doritos przy udziale influencerów. Wśród gwiazd, które pojawiły się na stoisku znaleźli się Manoyek, Jacob, Młoda, Gabi, Nervarien oraz Delord. W trakcie trzech dni rozdano zawrotne 30.000 paczek Doritos.
Tegoroczna edycja Poznań Game Arena pokazała, że impreza wraca na dobre tory. W trakcie trzech dni na targach pojawiło się ponad 52.000 osób, które chętnie angażowały się we wszystkie aktywności wystawców. Jako agencja gamingowo-esportowa z Poznania niezmiernie cieszymy się z większej frekwencji niż w ubiegłym roku i już nie możemy doczekać się kolejnej edycji.