KitKat & Żabka łączą siły i tworzą Into the Abyss

Marki KitKat oraz Żabka łączą siły i we współpracy z naszą agencją powstaje wydarzenie dla fanów League of Legends, czyli Into the Abyss. Łączna pula nagród pieniężnych wynosi 5000 złotych. Najlepsi gracze mogą liczyć również na sprzęt gamingowy oraz występ na turnieju LAN-owym.

Osiem rund kwalifikacyjnych – dwa formaty gry!

Turniej składa się z ośmiu rund kwalifikacyjnych w dwóch formatach: 1v1 oraz 2v2. Każdy gracz, niezależnie od poziomu doświadczenia, znajdzie coś dla siebie.

Aby zapisać się do kwalifikacji należy wypełnić quest w aplikacji Żappka kupując cztery dowolne batony KitKat lub Lion. Otrzymany kod z aplikacji należy wykorzystać na stronie https://intoabyss.pl/pl/home. W każdej turze jest przewidziane 1024 miejsc, a dla najszybszych osób zapewniono dodatkowe podarunki – bluzy KitKat, kody rabatowe na 200 złotych do sklepu Logitech oraz dodatkowe żappsy.

Pokaż się podczas Abyss 2 versus 2

Finały turnieju Into The Abyss rozegrane zostaną na LAN-ie podczas Abyss 2 versus 2, czyli drugiej edycji turnieju streamerów, również w League of Legends. Finaliści nie tylko zawalczą o 5000 złotych, ale również będą mieli okazję pokazać się szerokiej publiczności i uzyskać cenne rady od wyjadaczy sceny. Na ten moment jeszcze nie odkrywamy kart dotyczących Abyss 2 versus 2, ale możemy potwierdzić, że odbędzie się w listopadzie i, tak jak poprzednim razem, wezmą w nim udział czołowi twórcy League of Legends w Polsce.

Partnerzy wydarzenia 

Partnerami głównymi wydarzenia są marki KitKat oraz Żabka, które po raz kolejny wspierają polską społeczność graczy. Poprzez inicjatywy oddolne chcą wspierać rozwój sceny esportowej i dostarczać rozrywki miłośnikom sportów elektronicznych.

Marki Logitech, Yumisu oraz Alior Bank przekazali nagrody dla uczestników turnieju. W puli nagród znajdują się peryferia komputerowe, fotele gamingowe oraz merch Marcina “Jankosa” Jankowskiego – najpopularniejszego i najbardziej utytułowanego polskiego gracza League of Legends.