Jednym z ostatnich projektów jakie zrealizowaliśmy w 2023 roku, była pomoc marce Doritos w realizacji kampanii Doritos Crunch Cancellation w Polsce. Wśród naszych obowiązków znalazły się kampania display, dobór i koordynacja działań influencerów oraz organizacją finałowych rozgrywek, w tym stworzenie dedykowanych map w grach Worms W.M.D. oraz Counter-Strike 2.
Agencja Zenith, zwróciła się do nas z zadaniem pomocy w realizacji kampanii Doritos Crunch Cancellation na rynku polskim. Głównym punktem aktywacji była tytułowa aplikacja, korzystająca z autorskiej technologii Doritos Silent, wyciszającej uciążliwe chrupanie w trakcie komunikacji na żywo.
Celem kampanii było zwrócenie uwagi na problem zakłócania komunikacji w trakcie zajadania się słonymi przekąskami oraz promocja aplikacji jako jego rozwiązanie. W tym celu podzieliliśmy aktywację na dwie fazy.
W pierwszym etapie, wybrani przez nas influencerzy, otrzymali paczki PR-owe przygotowane przez The Collective. Znalazły się w nich: słuchawki i bluza brandowane marką Doritos oraz paczki nachosów. Sam karton wyłożony był pianką akustyczną, wskazującą na wagę krystalicznie czystego dźwięku w trakcie komunikacji. Paczka była pretekstem do rozmowy z widzami na temat “chrupania” podczas jedzenia słonych przekąsek, a streamerzy wykorzystali swoją kreatywność by przedstawić to w zabawnej formie.
W drugim etapie streamerzy zaprezentowali działanie aplikacji Doritos Crunch Cancellation, a ambasadorzy w postaci ParisPlatynov, Delord, Jacob, Nieuczesana, YoungMulti oraz Młodziutki rozegrali mecze pokazowe żeby zaprezentować technologię Doritos Silent w akcji. Na potrzeby tego pojedynku stworzyliśmy dedykowane mapy w Worms W.M.D. oraz Counter-Strike 2, które wizualnie były zgodne z identyfikacją wizualną produktu oraz kampanią.
Ponadto akcja w Polsce wsparta była kampanią display u dodatkowych internetowych twórców, poza ambasadorami. Jako Good Game koordynowaliśmy wyświetlanie reklamy oprogramowania na kanałach streamerów, w postaci animacji oraz unikalnej wiadomości na czacie. Pojawiała się ona systematycznie u następujących influencerów – Miszel, Bejott, Odi11, Młooda, Emidzemi, Slayproxx oraz Gabcia.
Wynikiem aktywacji jest osiągnięcie 3 165 957 wyświetleń na transmisjach, z czego 1 072 440 finałowego dnia, a na streamach zebrało się w szczytowym momencie 20 000 widzów. Ponadto publikacje dotyczące Doritos Crunch Cancellation w social mediach streamerów wyświetlono 1 519 539 razy. Sama aplikacja została ciepło przyjęta i dobrze oceniana przez widzów w trakcie kampanii.