Turniej Into The Abyss, w którym toczyła się walka o 50 000 złotych, przeszedł do historii. Gospodarzami wydarzenia były marki KitKat oraz Żabka.
30 listopada 2024 roku w warszawskim The Collective zmierzyło się 8 par, które składały się ze streamerów, influencerów, twórców internetowych oraz pro graczy. Ponadto miejsce miały jeszcze finały otwartych rozgrywek społeczności, do których kwalifikacje trwały od sierpnia.
Na przestrzeni sierpnia, września oraz października zorganizowaliśmy otwarte kwalifikacje w League of Legends w dwóch różnych formułach – 2v2 oraz 1v1, a najlepsi gracze mogli liczyć nie tylko na atrakcyjne nagrody, ale również na awans na finały LAN-owe.
Informacje odnośnie turnieju dystrybuowane były za pośrednictwem kanału Twitch Marcina „Jankos” Jankowskiego oraz jego instagrama.
Kierując się pro-sprzedażowym podejściem, aby zapisać się do kwalifikacji, potencjalny uczestnik musiał zakupić 4 dowolne batony KitKat lub LION używając przy tym Żappki. Następnie wygenerowany kod użyć na dedykowanej stronie do rejestracji w wydarzeniu www.intotheabyss.pl. Ponadto za udział w kwalifikacjach rozdawane zostały nagrody gwarantowane: bluzy KitKat, zniżki na sprzęt Logitech oraz żappsy. Zwycięzcy kwalifikacji poza miejscem na finałach LAN-owych otrzymali merch (szalik i koszulka) Jankosa oraz miejsce w rundzie bonusowej gdzie czekał na nich sprzęt od marki Logitech.
W komentatorskim duecie głównego wydarzenia znaleźli się Damian „Nervarien” Ziaja, na którego kanale odbywała się transmisja, oraz Łukasz „Leo” Mirek, a prowadzącym eventu był Dawid „azonh” Letachowicz.
W rozgrywkach profesjonalistów wzięły udział osoby szeroko rozpoznawalne w środowisku League of Legends m.in. ćwierćfinalista tegorocznych mistrzostw świata – Kacper „Inspired” Słoma, czy Paweł „Czekolad” Szczepanik, który niedawno dołączył do esportowej części FC Barcelony.
Rywalizacja stała na bardzo wysokim poziomie, a finalne wyniki wyglądają następująco:
- 1. miejsce – 20.000zł – Odi11 & KMNT;
- 2. miejsce – 10.000zł – Kikis & Zamulek;
- 3/4. miejsce – 5.000zł – Czekolad & Inspired oraz Kaseko & Frajgo;
- 5/6. miejsce – 3.000zł – Vander & Woolite oraz Silv4n & Trymbi;
- 7/8. miejsce – 2.000zł – LukiSteve & Kuqe2115 oraz Lewus & Minemaciek.
Partnerami wydarzenia zostały również takie marki jak DZIK, Yumisu oraz Actina. Marka DZIK dostarczyła na miejsce napoje oraz wafle, z których widzowie jak i zawodnicy mogli korzystać. Yumisu zadbało o fotele na LANa, które wzbogacone były o motyw turniejowy (3 z nich trafiły do zawodników). Natomiast Actina zaopatrzyła wydarzenie w niezawodne komputery.
Oficjalną transmisję z wydarzenia trwającą blisko 8 godzin śledziło 21 822 unikalnych osób, maksymalna liczba widzów wyniosła 2106.
Zapis z transmisji można znaleźć pod tym linkiem.