Wystartował projekt Rockstar Press Play! 

Dnia 3 listopada wystartowała akcja Rockstar Press Play, ogłoszona podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena. W trakcie weekendów, ambasadorzy będą ze sobą rywalizować w popularne esportowe tytuły, a ich widzowie mogą wygrać wartościowe nagrody.

Podczas Poznań Game Arena 2023, agencja marketingowa Good Game przy współpracy z The Collective i marką Rockstar Energy Drink, ogłosiła projekt Rockstar Press Play. Aktywacja sygnowana popularną marką napojów energetycznych zakłada rywalizację topowych polskich influencerów w gry Worms W.M.D., Counter-Strike 2, Fortnite oraz League of Legends.

Ambasadorami rozgrywek zostali – Izak, Remsua, Lukisteve oraz duet Lewus i Navcia. Każda z tych osób posiada znaczącą przewagę w jednym z tytułów, lecz zostanie wyciągnięta ze strefy komfortu by rywalizować również w innych grach. Jednak o zwycięstwie zadecyduje najszerszy wachlarz umiejętności. 

Za nami pierwszy weekend rozgrywkowy. Rywalizacja toczyła się w Worms W.M.D na specjalnie przygotowanych, dedykowanych mapach. Największą pulę punktów zgarnął Piotr “Izak” Skowyrski, który przy pomocy Tomasza “ToM223” Richtera, pokonał wszystkich pozostałych uczestników Rockstar Press Play. 

Harmonogram kolejnych rozgrywek prezentuje się następująco:

– 12 listopada – rozgrywki w Fortnite
– 19 listopada – rozgrywki w Counter-Strike 2
– 3 grudnia – rozgrywki w League of Legends
– 10 grudnia – Wielki Finał

Projekt jest szczególnie interesujący dla widzów, którzy mogą aktywnie pomagać ulubionym twórcom. Na stronie www.rockstarpressplay.pl każda osoba może zagłosować na wybranego streamera i zagrać w minigrę Fan Race, zdobywając punkty na konto danego ambasadora. Co więcej, najlepsze 33 wyniki zostaną nagrodzone atrakcyjnymi nagrodami, w tym laptopami Lenovo Legion 5-15-I5 od x-kom, fotele Yumisu x Rockstar, kartami PSC o wartości 100 złotych czy zgrzewkami Rockstar Energy Drink.

Ponadto odwiedzający stronę mogą odpowiedzieć na pytanie kreatywne “Jak ładujesz baterie przed rozgrywkami ze znajomymi?”. Organizator nagrodzi aż 152 najciekawszych odpowiedzi, a najlepsze otrzymają komputery G4M3R Hero R5-7600 od x-kom, fotele Yumisu czy zestawy peryferiów marki SteelSeries

Partnerzy wydarzenia

Partnerem technologicznym projektu została marka x-kom. Dostarcza one niezawodne, światowej klasy komputery marki G4M3R oraz laptopy Lenovo Legion, które zapewnią najwyższą płynność podczas rozgrywek oraz niepowtarzalny gamingowy design.

Marka Steelseries dostarczyła peryferia, uwielbiane przez graczy na całym świecie. Wśród nagród znalazły się między innymi słuchawki serii Arctis, myszki Aerox oraz klawiatury Apex.

Natomiast marka Yumisu jako nagrody przygotowało niepowtarzalne fotele gamingowe, zapewniające ergonomię i wygodę siedzenia nawet podczas długich sesji grania. Do wygrania są fotele z limitowanej serii, sygnowanej złotą gwiazdą Rockstar Energy Drink. 

Organizator

Organizatorem tego wydarzenia jest poznańska agencja Good Game Sp. z o.o., specjalizująca się nietuzinkowych formatach gamingowych i esportowych. W portfolio firmy znajdują się takie projekty jak Bitwa Robali, Esport Gra, czy zawody w Deluxe Ski Jumping. Innowacyjne działania i oryginalne podejście do projektów pozwoliło im osiągnąć pozycję jednego z liderów branży w Polsce.