Nestlé i Biedronka łączą siły!

Już od 17 kwietnia fani gry League of Legends mogą wziąć udział w KitKat Cup, akcji Nestlé, realizowanej z siecią Biedronka. Cieszymy się, że mamy przyjemność stać po stronie organizacyjnej tego wydarzenia!

Turniej KitKat Cup został przygotowany z myślą o fanach gry, którzy grają amatorsko. Aby wziąć w nim udział, należy kupić batony KitKat lub LION za minimum 6 złotych w sieci sklepów Biedronka, a następnie zarejestrować swój paragon. Można to zrobić na Messengerze kitkatpl lub Discordzie KitKatCup.

Po rejestracji paragonu, każdy uczestnik otrzyma unikatowy kod dostępu do turnieju. Rejestracja do turnieju odbywa się na stronie www.gl-hf.pl. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody: pierwsze 3000 osób, które rozegra mecz w KitKat Cup, otrzyma wirtualną skrzynkę z edycji limitowanej KitKat HEXTECH. Najlepsi gracze mogą natomiast liczyć na nagrody pieniężne, których suma to aż 21 000 złotych.

Marka KitKat w Europie angażuje się w wiele działań związanych ze światem gamingu. Cieszymy się, że wspólnie z Biedronką możemy zrealizować inicjatywę z tego obszaru także w Polsce. Turniej KitKat Cup pozwala graczom League of Legends na udział w fascynującej zabawie oraz zdobycie naprawdę atrakcyjnych nagród.” – podkreśla Izabela Bylińska, Shopper Activation Manager, Nestlé Polska.

Batony KitKat i LION w ramach akcji KitKat Cup można kupić wyłącznie w sieci Biedronka i zarejestrować paragon w terminie od 17 kwietnia do 11 maja 2023 roku. Turniej KitKat Cup zostanie rozegrany w dniach od 1 do 29 maja. Szczegółowe informacje na temat konkursu oraz regulamin są dostępne na stronie www.gl-hf.pl.

Agencja Good Game odpowiada się organizację całego przedsięwzięcia. Dziękujemy Albedo Marketing, KitKat, Nestlé i Biedronka za zaufanie.