Stoisko Doritos na IEM Katowice 2025

Good Game ponownie na IEM Katowice 2025! W drugi weekend lutego 2025 odbyła się najwięsza impreza esportowa w Polsce. Z tej okazji po raz kolejny mogliśmy dostarczyć graczom najlepsze przekąski na rynku, bo przy współpracy z agencją EWESA, zajmowaliśmy się stoiskiem marki Doritos.

Masa aktywności, profesjonalny sprzęt

Na tego typu targach strefy muszą wyróżniać się projektem oraz ciekawymi aktywnościami. Strefa Doritos tętniła życiem przez cały czas trwania IEM Katowice 2025. Dlatego na odwiedzających czekały m.in. turnieje w Fortnite i EA FC Sports, w których uczestnicy mogli wygrać atrakcyjne nagrody. Poza tym każda osoba przychodząca na stoisko otrzymywała paczkę Doritos w ramach budowania relacji z klientem. 

Jako Good Game odpowiadaliśmy również za dostarczenie sprzętu, który spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających graczy. Na stoisku Doritos fani Fortnite i EA FC Sports mogli rywalizować na wysokiej wydajności sprzęcie zapewnionym dzięki firmie MSI. O wygodę odwiedzających zadbała marka Yumisu dostarczając fotele gamingowe oraz ergonomiczne biurka. 

Doritos w realu i wirtualnie

Ponownie zawody w grze Fortnite odbywały się na dedykowanym świecie zaprojektowanym i stworzonym przez nas. Mapa została stworzona na potrzeby targów PGA 2024, lecz tak przypadła do gustu uczestnikom turniejów, że wykorzystaliśmy ją ponownie na IEM Katowice 2025. Tworzenie dedykowanych map w pozwala na nienachalne i organiczne wkomponowanie przekazu reklamowego w świat gry, budując pozytywne skojarzenia z marką. Dzięki temu in-game advertising staje się integralną częścią doświadczenia gracza, zwiększając zapamiętywalność i efektywność komunikacji marketingowej, zamiast wywoływać irytację, jak tradycyjne formy reklamy.

Gwiazdy gamingu na stoisku Doritos

Współpraca z influencerami to kluczowy element każdych działań marketingowych. Na naszym stoisku gościliśmy gwiazdę Fortnite – Jacoba oraz dwóch prowadzących Magvayera i Beziego. Jako Good Game odpowiadaliśmy za koordynację działań influencerskich. 

Jesteśmy dumni, że mogliśmy być częścią Intel Extreme Masters Katowice 2025. Współpraca z agencją EWESA i marką Doritos to dla nas zawsze czysta przyjemność. Już teraz nie możemy doczekać się kolejnych projektów i wyzwań!